Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~swirusek92 | użytkownik

imię i nazwiskoAdam Pankowski adresZielona Góra zarejestrowany01.07.2009 @00:00:16 ostatnio na stronie01.12.2016 @21:19:40

Uczę się od innych, na ocenach mi nie zależy ale na innym punkcie widzenia. Komentuj a się może czegoś nauczę od Ciebie.
Mile widziane propozycje jakiejś literatury

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze94 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~millisant    11.01.2012 @23:53:28
Też uważam że jest za słaby ale zdjęcie nie było pozowane po prostu przechodziłam gdy koleś akurat trzymał krawat i zrobiłam fotkę
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~millisant    21.07.2010 @19:51:45
piekne auto...powinno sunac po drogach a nie stac w ukryciu
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~xbelievex    13.07.2010 @16:56:41
strasznie trudno było ją złapać, ciągle się ruszała...
w sumie to jestem zadowolona z tej foty
~KuzynPit    05.06.2010 @14:54:58
Wykosztowałem się i kupiłem na tło satyne fioletową... Po środzie myślę że będą efekty do zobaczenia)
_______
o la boga....
Jesteś oceniany? Również Ty innych oceń!
~xbelievex    04.06.2010 @17:43:21
kwiatek jest celowo ucięty, bo to nie on jest głównym obiektem
~didd    22.05.2010 @00:10:27
bristolu :D
~xbelievex    19.05.2010 @09:02:18
standard 18-55 + szkiełka
~Butterfly92    07.05.2010 @22:02:05
akurat spokojny był
Nirvana .. metallica klasyka :D
Lubię ich nawet czasami posłuchać.
~millisant    28.04.2010 @20:53:50
kilka sekund na zrobienie fotki - czekam na Twoje efekty uchwycenia chwili
dzieki
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~millisant    27.04.2010 @20:19:57
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~xbelievex    07.04.2010 @19:11:19
spoko poobserwuję sobie, jeśli można ;p
~millisant    28.03.2010 @17:32:56
niestety nie posiadam w kolorze...zreszta i tak wszystko bylo szaro borazowe - wiec na jedno wychodzi
fajne profilowe
pozdrawiam
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~adachorzech    06.03.2010 @17:04:45
Pozdrawiam i dziękuję.
_______
Próbuję próbuję...uczę się, słucham, czytam
~malaowca    01.03.2010 @21:46:29
ciesze się, że się podoba
pozdrawiam!
~NirhaTalSa    12.12.2009 @19:12:09
wiem wiem ale tam naprawdę coś jest po lewej taki... duch miejsca ;P
~madziula93    18.10.2009 @20:24:07
jeśli chodzi o ten zameczek to w Chęcinach ;D
~millisant    04.10.2009 @15:48:56
foto jest naprawde oki...trzeba tyle razy robuc az wyjdzie tak posrednio...ja zawsze tak robie dotad pstrykam zachod az wyjdzie taki w sam raz :D
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~macieq92    04.10.2009 @15:01:22
dzięki pozdrawiam
~millisant    28.09.2009 @19:01:44
tez prawda ale mozna tez przyciac......
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~Czaja11    28.09.2009 @19:01:31
dzięki.
_______
jak masz czas, to skrobnij coś odnośnie moich prac i pisz co mam poprawić.!
ja się tutaj uczę.
~Tahyon    28.09.2009 @18:59:07
To polecam wałkować poradniki na necie typu szeroki kadr czy fotopolisTam Cię sporo nauczą a jak nie.... no cóż miejmy nadzieję że jednak naucząMiłego wieczoru
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~millisant    27.09.2009 @17:36:19
trzeba sie pokazywac.....a z profilowego smiem wywnioskowac ze calkiem niezly masz fejs wiec czekam na kolejne
_______
robie to bo to lubie - bo chce pokazać jak widze ten świat
~madziula93    18.09.2009 @19:48:35
dziękuje pozdrawiam
~FankaMisiora    18.09.2009 @19:46:12
~adachorzech    18.09.2009 @19:45:25
Oj byłoby fajnie...Pozdrawiam.
_______
Próbuję próbuję...uczę się, słucham, czytam
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt